...

Studiu de Caz FB + GOOGLE – De la 19.000 Lei in 30 zile la 200.000 Lei in 30 zile !

studiu1

STUDIU DE CAZ

DE LA 19.000 LEI LA 200.000 LEI VANZARI /LUNA

ROAS: 8.3X

In urma cu doi ani am fost contactati de Bianca, fondatoarea magazinului pentru copii SimplicityKidsBotique, in vederea unei colaborari pe FB ADS. In acel moment, colabora cu o alta Agentie de Marketing, dar rezultatele nu erau cele asteptate, business-ul fiind aproape de colaps.

19.000 Lei vanzari in 30 de zile, cu un ROAS de 2.3 la nivel general!

Ca de fiecare data, acceptam cu zambetul pe buze provocarile si facem tot ce ne sta in putinta pentru a stabiliza si scala fiecare business ce apeleaza la serviciile noastre!

Primul pas a fost realizarea unui Audit complet al site-ului + contul de business manager, pixel si catalog. Odata finalizate audit-urile, am creat audientele si am inceput structurarea campaniilor.

Am inceput cu un buget de 200 lei pe zi in FB ADS, campaniile fiind urmatoarele:

  1. O CAMPANIE ABO – 3 ad set-uri:
  2. 3 ad set-uri pe 3 varste diferite cu 3 audiente formate din 2-4 keywords-uri cu dublu target pe Parinti.  In fiecare ad set am testat o poza lifestyle, un video, 1 ad dynamic pe produsele de sezon, 1 ad collection cu video.
  3.  O CAMPANIE CBO – 1 ad-set:

  –  1 ad set Broad – 18-65 All.

In acest ad set am testat mai multe feed-uri realizate in functie de categorie.

  • O CAMPANIE ABO HOT – 3 ad set-uri:
  • View Content 1 day – 1 ad dynamic cu badge “10% OFFER” !
  • ATC 24 DAYS – 1 ad dynamic & 1 ad collection
  • ATC 60 DAYS (excludere 24 days) – 1 ad dynamic & 1 ad collection
  •  O CAMPANIE ABO WARM – 2 ad set-uri:
  • FB INSTA 365 DAYS (excludere vizitatori in site ultimele 90 zile)
  • WEB 180 DAYS (excludere cumparatori in ultimele 14 zile)

Ambele ad set-uri au continut mai multe ads-uri, majoritatea fiind video lifestyle, video product, lifestyle photos.

In primele 30 de zile de colaborare, vanzarile au crescut cu 121%, iar ROAS-ul de la 2.3 la 6.2 ! Am optimizat si adaugat ads-uri noi si audiente pe o perioada de 6 luni, timp in care am reusit sa crestem baza de clienti, dar si datele din pixel. Peste 1500 de comenzi generate!

In momentul in care business-ul a fost adus pe linia de plutire, Bianca a dorit scalarea acestuia, incepand o colaborare cu BlueAds si pe Google Ads! ( rezultatele dorite fiind obtinute in primele 30 de zile de colaborare)

Structura si campaniile in perioada scalarii: (600-1200 LEI PE ZI BUGET FB ADS)

  1. O CAMPANIE CBO – 5 ad set-uri:
  2. formata din 5 audiente diferite, maxim 2 mil / people reach. Fiecare ad set continand 5 feed-uri pe diferite colectii cu diferite butoane “Call to action” ! Buget 1800 lei / luna la nivel de campanie.
  • O CAMPANIE CBO CATALOG SALES – 1 ad set:
  • O singura audienta broad – 18-65 All – cu BID CAP ( 3x CPA) – 1 singur ad dynamic win, testat in campaniile precedente.
  • O CAMPANIE CBO LLA – 4 ad set-uri:
  • LLA 10% PUR 180 DAYS (audienta formata in baza cumparatorilor actuali – ultimele 180 zile )
  • LLA 1-5% – Baza de date clienti actuali in site
  • LLA 5 & 10% ATC 90 DAYS (audienta formata in baza adaugarilor in cos in ultimele 90 zile)
  • LLA 1% VC 45 DAYS (audienta formata in baza vizualizarilor de continut in ultimele 45 zile)

Fiecare audienta a continut atat ads-uri dynamice, cat si creative. ( 2-4 Ads uri per audienta )

  • O CAMPANIE CBO (Testing creatives) CAP COST  – 2 ad set-uri:
  • 1 audienta formata: W – 23-44 – Broad (fara keywords)
  • 1 audienta formata: ALL – 24-40 – Broad (fara keywords)

Fiecare ad set avand peste 10 creative diferite, cu diferite colectii de sezon. Predominante fiind pozele primite de la clienti, acestea inregistrand cel mai bun CTR, CPC dar si ROAS.

  • O CAMPANIE CBO (Win Products) – 1 ad set:
  • Am format o audienta broad (functioneaza foarte bine pe nisa kids) unde am pus toate creativele win, cu un buget minim de 150 lei/zi .

6. O CAMPANIE ABO ATC (adaugari constante in cos) 5 ad set-uri:

  • Atat pentru cresterea pixelului cat si pentru brand, in fiecare cont avem campanii de adaugare in cos, acestea fiind structurate in functie de nisa. In contul respectiv, am obtinut cele mai bune rezultate pe Creative Simple (Poze din sedinte foto). Am testat diferite audiente, unele targetate, altele pe broad, diferite varste, diferite plasari ale reclamelor. (Va recomand aceasta campanie pe cont)
  • O CAMPANIE CBO WARM (WIN creatives) – 1 ad set:
  • FB INSTA 90 DAYS & WEB 60 DAYS (excludere cumparatori in ultimele 14 zile)
  • Toate reclamele castigatoare testate in cont, au fost puse in aceasta audienta si ruleaza permanent.

Acestea sunt doar o parte din structurile testate! In toata aceasta perioada am testat peste 2400 ads-uri si peste 300 de campanii. Pentru noi, o structura ce nu aduce rezultate favorabile in primele 5 zile, este o structura ce trebuie schimbata! Modul auto nu exista in Agentia noastra, iar rezultatele obtinute pentru acest business, sunt datorita Biancai care si-a inteles Business-ul si tot timpul a venit cu “oferte bune” pentru clientii sai, DAR si echipei noastre care a lucrat si testat permanent in cont!

Secretul succesului consta in Seriozitate, Implicare si Dedicare atat din partea Antreprenorului cat si din partea echipei de Marketing!

Hai sa discutam despre afacerea ta!

Contacteaza-ne

E-mail

support@blueads.ro
ofertare@blueads.ro

Telefon

0746 444 703
0726405495

Detalii companie:

Denumire firma: 24TrustDeals S.R.L
J: J52/556/2018 CUI: 39744170
Capital Social:200 LEI

Solicita o oferta

    Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
    Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.